Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 3, 2010
Image Size
447 KB
Resolution
680×1024
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
796
Favourites
13 (who?)
Comments
15
Downloads
46
×
AZ '10 - Dark Signer Buddies by DiscoPower AZ '10 - Dark Signer Buddies by DiscoPower
HI WEIRD SLOUCHY POSE FOR KIRYU. I didnt get many pictures with Carlyyy, so. >: BUT I FOUND THIS JUST NOW AND WAS LIKE OMG I'M IN LOVE.

Kiryu :icondiscopower:
Carly :icontachichan:

picture by WashuOtaku on Flickr
Add a Comment:
 
:iconinufan078:
Inufan078 Featured By Owner Jul 7, 2010  Hobbyist General Artist
... hey do you have cosplay.com account? I think I might have seen you before... look familiar love the cosplays^^
Reply
:icondiscopower:
DiscoPower Featured By Owner Jul 7, 2010
Yeah, I do! I'm justify on coscom, but I haven't used it much xD; Thank you so much!
Reply
:iconinufan078:
Inufan078 Featured By Owner Jul 7, 2010  Hobbyist General Artist
Ah yes! It is you! I'm the same Inufan078 on there that said "lovely Kiryu" at one of your shots^^ I like DA much better than cosplay.com though... making the photos smaller is a pain! XD Oh yesh and yours welcomes^^
Reply
:icondiscopower:
DiscoPower Featured By Owner Jul 8, 2010
Yay! 8D And I agree! Coscom is useful for the forums and stuff but I'm not quite used to everything there yet xD
Reply
:iconinufan078:
Inufan078 Featured By Owner Jul 8, 2010  Hobbyist General Artist
agreed agreed! ^^ Very helpful for wig advise, buying advise and tutorialing!
Reply
:icondiscopower:
DiscoPower Featured By Owner Jul 8, 2010
Definitely! And I like seeing photoshoot meetup times and stuff, but I'll stick to DA for pictures. xD It's much prettier.
Reply
:iconinufan078:
Inufan078 Featured By Owner Jul 9, 2010  Hobbyist General Artist
yesh yesh^^
Reply
:icondierektcurrent:
DierektCurrent Featured By Owner Jun 4, 2010  Hobbyist Traditional Artist
AH! Both of your costumes look amazing! I really wish you had the wig you bought for the cosplay, that one looks perfectly fine but still. I wish you had found your wig. You...ever find it, btw? O.O

Err! ANYWAY! Amazing! And evil! :la:
Reply
:icondiscopower:
DiscoPower Featured By Owner Jun 4, 2010
AAHHH THANK YOU SO MUCH DARLIIING :heart:
LOL ME TOO orz. No I never found it. Hopefully it will turn up in some random place at your house or something, but until then, "Near" will have to do >: I refuse to buy another one, since I still have to buy one for his Crashtown outfit and...well, like HELL I'm buying FOUR wigs for one character, rofl.
Reply
:icondierektcurrent:
DierektCurrent Featured By Owner Jun 4, 2010  Hobbyist Traditional Artist
xD;;; Awwh! Well Kiryu is worth it, rite? ^^ Worth all four wigs! Well we're gonna be cleaning up this weekend so I'll totally keep an eye out for it, kay? |DDDDD
Reply
Add a Comment: